wiii

nu har jag spelat wi med pappa hyur länge som helst,jag är skitsvettig
vi spelade wi sport resort
hur jobbigt som helst.ialafall när pappa vinner!!
jag har inte så mycket att skriva om,däför blir de så tråkigt inlägg,
jag tänkte göra en sånhär dag 1,2,3,4,5,osv
men jag har ju redan skrivit om mycke,vad ska jag skriva om nu dag 1,2,3,4,5,6, osv
vad tycker ni,skriv gärna vad ni tycker!!
detta skrev jag om förut
dag 1- om dig
dag 2 - mina föreldrär
dag 3- om fridolf
dag 4- vad du gör på fritiden UTAN hästar
dag 5-stallet (skriv om det,hur många boxar, hagar osv, ta kort!)
dag 6- skolan 
dag 7- mina djur
dag 8-vad finns i min handväska

Kommentarer
Postat av: Anonym

9- info om hästarna i stallet samt bilder

10- filmer när du rider, gärna utvärderar filmerna vvad du tycker.

11- Mål 2011, med fidolf och dig själv

12- det här vill jag ha

13- visar upp olika hästar (annonser) som du vill ha, som du skulle kunna köpa, har råd med osv, tex länkar till annonsen skriver varför osv :D

14- vad du ogillar för folk och gillar

15- din dröm häst

2011-01-05 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0