wi

nu står alla i mitt rum och danmpspelar wi..inte så ku.l när man har spelat så mycket så man har KRAMP i armen!
imorse klev jag upp kl  sent..haha åt frukost och tittade på längdskidotr,sen åkte jag till stallet,de va redan mockat,så jag red ut med fridolf till villaområdet,men eftersom de snöade så mycket så va alla ute och skottade,så han vart ju rädd för allt och allt!men ghan va fin så länge inte han vart rädd,hihi!de snöade som en toooK! :/
(red med sadel och graman)
sen erd jag hem och gjorde iordning fridolf och släppte in han i boxen så fick han sit lunch,sen släppte vi också in cleo,och gav hennes mat,för Noa va redan inne :)
så när jag va klar i stallet så ringde jag pappa,medans jag väntade skottade jag å angelika hah!
sen kom han vi åkte å handlade inför ikväll!
sen åkte vi hem,jag duschade klite snabbt innan min låtsasmamma syrra och bror kom!
då åt vi nachos och pratade,och nu spelar vi wii för fulla muggar,hahah å gud,jag filmade min låtsasmamma och tänkte visa er,men det visar sig att jag inte kan ladda upp den eftersom de inte gick å trycka in minnesrkotet i danhär datan,men eftersom mamma lämnade min data i stallet idag,har jag den hemme nu,så jag lägger upp filmen senare ikväll :Dför jag orkar inte vänta tillsa den har startat upp!så visar ikv!:D
snart ska vi nog äta glass !gott!älskart! :D
nu ska jag gå
hejdå
bild på cleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0