slarv!backbackback

nu har jag kommit hem från stallet,!

när ja kom dit hade redan A mockat så jag tog in fridolf efter ett tags jagning av honom i hagen!
red lite på parkeringen,han va himla busig och ville inte lyssna riktigt!han backabackabackabacka hela tiden!
men jag har ett tips för er som  har hästar som backar hela tiden!släpp ena tygeln och håll tag i ena tygeln driv på! då kan do, inte fortsätta backa,de tar stop för dom!
när hja ridigt tog jag in honom och knäppte lite kort på han,som ni ska få se,haha !notsofina:)
släppte in honom i boxen och hjälpte emma å skotta medans jag väntade på pappa!
nu är jag hemma och har precis ätit nudlar!ikväll ska jag nog bara ta de lungt!
för imorn åker jag till hudik på morgonen och ska kolla min astma eller nå!
sen blir de jobb av SO!tråkigt!!



bilderna


de blev bara några slarviga bilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0