hudik

nu är jag hemma från hudik,vi åkte kl 9 imorse från oss,till buspakatset,,jag tycker inte de är så kul där eftersom de är för barn under 10 tyckerjag,men de roligaste är att pappa springer runt som en 5 åring och skriker och klättra,sen efter 3 timmar där åkte vi till mc donalds men där 'är de äckligt nu tycker jag.för de är klumpar i maten,så jag åt bara strips!BLÄÄ!!!!
efter de åkte vi tillbaka till oss,i bilen va vi helt galen,eller jag som härmade alla låtar vi spelade på mobile,hah!:D
När vi kom hem satte vi oss framför tv spelet jag å jesper,spelade så spel,men fyyfan va de är tråkigt när man förlorar ågh,+ att jag har sån träningsvärk sen jag spelade wi igår,hahah :)
men fetrsom jag förlorade hela tiden på spelet ja å jesper tröttnade jag så jag gick till datan istället,nu sitter jag här,och faktiskt tycker jag att de känns tråkigt att blogg idag,för jag är så himla trött!
men de känns lute som om jag måste,så jag gör de :D

esen ska vi väll inte göra någonting,som jag alltid skriver!!
dom sover här en natt tills å imorn tar vi sovmorron och sen tar vi mewd oss korv/skotern och en pulka åker skoter och pulkan efter upp på berget,där grillar vi korv och har MYS :D


de blev inge stallet iodah,för de vart så stressigt,så emma tog med honom ut på en skritttur :)



nu har hjag ju rätta datan så jag tänkte visa filmen å bilder sen igår hah :D
BTW:nu har jag fått riktiga suuger batterin till kameran så nu kan jag knäppa biiiilder :D




en film fick ni där,senare ikväll tror jag ja lägger upp den andra,de tog sån tid,nu ska jag äta,hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0