M..M

nu är jag hemma från sjöbo!!
klev upp imorse runt 7,gjorde mig iordning och åkte till stallet,när jag kom dit som emma så jag gick in och väckte henne,sen drack vi te och ut i stallet :)
vi tog bara in dom och satte på dom benskydd,myysigt att rida barbacka på ett stort vintertäcke :D
de gick bra å rida,red mest bara i skritt och lite trav :)
när vi va färdiga i stallet och hade ridigt så åkte  jag å emma till shiva,när vi kom dit borstade jag henne och så,sen red vi ut,haha ja de finns inge ridhus så såklart red vi ut,men vi red ut inte på banan hah
de gick bra,de va första gången hon galopperade med ryttare på ungefär 1 år :)
duktig :D
men hon tyckte dev va jobbigt så hon sprang rakt ner i ett dike med ljupsnö,så de såg ut som om jag satt på snön eftersom jag satt kvar på henne,!
vi tränade galopp,trav,och skritt,halter m.m
jätteduktig :D
sen när vi var klara åkte jag hem till emma igen,men då skulle hon till Los så jag stanade hos henne ett tag,i9nnan pappa mkom å hämtade mig och skjutsade mig till sjöbo!
där va jag men M och red M ..
jag tycker de gick bra iallafall,lite tokig,men snäll
sen när jgag varit där ett tag och pussat på C kom pappa å hämtade mig,vi åkte å handlade,sen he..
vi skulle också fixa pengar eller nå för pappa hade vunnit 100 kr på lotto,de va så dåligt för pappa bah när vi stog vid han som stod i kassan
-sandra vad tycke..?
-nej stop,du får inte fråga henne
pekade på en skylt som de stod 18 års gräns
-de är 18 års gräns så du får inte fråga henne
jag bah...men guuud
de är ju sjukt han får väll fråga mig hur mycket han vill,helt j'vla sjukt!!!
sen åkte vi hem,och nu sitter jag här,håller också på at laga mat,,haha
"laga mat"
jag gör en billys i mikron (Y) DUKTIG ;) :D hih
sen ska jag nog inte göra någonting :)
imorn är sde äntligen sovmorgon,,skööönt :)

DÅ åker jag till stallet och rider fridolf,no idea vart jag ska rida,men någonstans blir de väll alltid :b

sen på dan kommer min låtsas   mamma,syster,bor hit då ska vi väll ätas och kika på film..MYS
morgonen efter ska vi på buspalatset :(
jag vill inte..


btw:mamma glömde lämna min data i stallet idag så jag kan inte lägga in ilder idag igen

klantiga mamma! ;o
kan man värkligen glömma nå så viktigt ?
nu ska jag äta
hejdå

bild tagen av mig för ett tag sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0