grangården

jag har inte kunnat uppdatera något idag..

klev upp runt 8 idag åkte till tandläkaren,de gick väll bra,dom typ bara tittade på mina tänder och så:)
sen åkte jag på grangården med mamma,vi köpte en saltsten till fridolf,och en kaninsaltsten till kanninerna,sen köpte vi också ett par vinter ridvantar till mig ! jättesköna med stora!
jag kikade också om jag hittade nå träns till fridolf,men ärligt så tycker jag inte att de fans några snygga som va i et skapligt pris,billigaste va 399:-

de är inte så dyrt,men de va värkligen inte snyggt!

sen åkte vi till stallet,gick in till emma och drack te,pratade!
sen gick vi ut i stallet då de radan var mockat..TACK!! :)
så de va bara å ta in hästarna och göra iordning dom,sen red vi en sv'ng till kyrkan,han va jättefin idag,kändes de iallafall,väldigt pigg men fin :D hihi
sen när vi kom tillbaka till stallet släppte vi ut dom och gjorde iordning i stallet.
När vi var jlara med det lastade vi in massa skräp i transporten,och åkte på åkerslund(man kastar skräp)
och kastade massa saker som inte skulle vara kvar :)
Then vi åkte till matpunkten å pantade burkar.osv..
emma handlade lite också sen åkte vi hem till henne och mumsade på godis medans hon gjorde mat
(spagetti &köttfärsås)
när vi va klara gick vi och myste i soffan,tittade på en film,släppte in hästarna,matade dom och gjorde iordning!
sen kom pappa å hämtade mig,åkte hem och satte mig vid datan.!:) (som vanligt)¨
snart ska väll pappa göra nån mat,!

imorn ska jag upp tidigt till stallet,då rider jag å emma ut på cleo och fridolf,sen gör vi ordning i stallet mockar,byter vatten,blandar mat osv.
sen åker vi till shiva och jag rider henne:)
efter vi vare där har jag ingen aning om vad jag ska göra :D
hahah !!
de kallas PLANERING ;)
eftersom jag är hos papap nu och har glömt min data hos mamma så kan jag inte lägga in bilder som jag knäppt idag,men jag får datan imorn igen då blir de mer bilder och mer bloggande!!:)
ska se om de fuingerar å ladda upp bilder från kameran till datan!
hejdå
bild som vi knäppte för ett tag sen i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0