"DATAFÖRBUD"

nu har jag äntligen lite datatid
eller jag får sitta i 20 minuter så jag hinner skriva ett inlägg!
för mamma tycker jag sitterr för mycket vid datan
därför har jag inte bloggat   ;o
börjar från början!

imorse runt 8 åkte jag till stallet,släppte ut och mockade,fridolf fick vila idag!
för hn gick ganska hårt igår,jag red i ljupsnö!;)
efter de åkte jag hem,ckull egentligen till huddik men de blev inge,så vi åker imorn istället:)
iallafall så åkte jag hem,och typ "bråkade" men mamma hähä,så jag fick dataförbud,så jag låg och tittade på film istället,sen efter 3 timmar gick jag ut till kanninerna,då klippte,borstade jag chicco igen,han har så jävla mycke päls!
sen gick jag in igen,så nu är jag inne,ska snart börja på med SO uppgiften vi har på so,självklart om de är en SO uppgift så handlar de om so!
ett extra arbete som ska vara klart den 20 januari,man ska skriva om massa saker i punkter!jag har "bara" 20 punkter kvar !hihi ;)
sen ska jag nog packa inför imorn lite,eftersom jag åker till pappa imorn efter huddik!
i huddik ska jag typ köpa en kofta de har jag redan bestämmt,eller nå ! :b

de kanske blir dålig uppdatering resten av dagen!
men vi får väll se ;)



hejdå
just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0