sommar !

nuuuuuuu hemma från sjöbo..

skolan idag va kul!eller NEJ
de va den inte,som vanligt då..hah!
efter skolan gick ja mä Hanna till sjöbo/ridhuset för er som inte vet :)
när vi hade gått en bit förbi en korsning hör vi typ en smäll,och vi vänder oss om då är de typ 2 bilar so har krockat med varandra typ 50 meter bort från oss!:o
efetr 2 minuter hörde vi ambulansen..
sen gick vi vidare mot sjöbo,när vi kom dit typå gjorde vi ingenting,eller jo men ja kommer inte ihåg,,hah
runt kl 6 skulle H,P,S rida så ja kikade på dom,sen kom mamma å hämtade mig,då hade hon vare i stallet och kikade till fridolf,blandade mat å myste,för han skulle vila idag..då va de ingen ide att ja åkte dit och fixade i stallet och va jlar till kl 3 kanske..för då hade ja måsta vare i stallet tills mamma slutade,så hon fixade maten å så..för de va redan mockat (TACK)

nu är jag hemma och har precis duschat å matat mina ODJUR TILL KANNINER,,hahah nejdå men dom är så jobbig när man ska mata dom för då trycker dom ner huve ner i plastskålen som morätterna finns i..och då fastnar som hahah :DMUPPAR! ;D

nu ska jag snart kika på en film,sen sova!
ska upp tidigt imorn för kl 7 åker mamma och kanske jag till stallet och släpper ut hästarna innan skolan..vi får se om ja följer!





eftersom min kamera är helt kapott så får de bli lite andra bilder från google och massa gamla bilder
BILD BARA FÖR JA SAKNAR SOMMAREN OCH VILL HA DEN NU!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0