SO..men nej

nu är jag hemma från stallet!
jag och A red runt berget,de gick väll sådär,han va väldigt "hoppig" eller va man säger
och han lyssnade inte i galoppen och traven!
men trött vart han iallafall!
när vi kom tillbaka till stallet började de regna!:o nu !!
då la ja på fridolf ett tunnare vintertäcke och ett regntäcke,efter10 minuter va de dungblött,gud va de regna!
sen gick ja in till E..
Då E skulle gå ut till stallet för att rida cleo så satte jag mig vid tv,n och kikade på världens sjukaste program!
hahah sen runt 14:30 kom pappa å hämtade mig,åkte hem och satte mig vid datan..
jag hade lovat han att ja skulle jobba SO meeeeeeeeeeen jag orkar inte..
så jag bloggar sitället,ska väll snart äta nå !


hejdå


ojj..va frin han va då..?eller inte hahaha
de ser ut som han har världens knubbigaste ben(ljupsnö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0