kallt..

nu har jag inte hunnit uppdatera något!
efter skolan igår red jag fridolf på täkten jätteljupsnö,men vi buusade mest :D
efter jag ridigt gick jag in till emma och åt,för M hade gjort mat,så jag A,E,M åt mat och kikade på let´s dance.
sen satt jag å A och facecrepeade vi M hahaah!kul haha
sen bakade jag å A kladdkaka,!
runt 11 gick A hem,då satt jag å E och kikade på småstadsliv firar jul,och en annan film som jag inte vet va den heter !:D
Nu sitter jag inne hos E och ska snart gå ut i stallet!men jag har ingen aning om vart jag ska rida,kanske skrittar ut någonstans..men de blir inte så länge eftersom de har blive så kallt igen :/
sen efter ja gjort klart i stallet och så så ringer ja kanske till pappa så han får hämta mig!
hejdå
( E & C )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0