BIFFIGASTE

jävla faan,nu hade jag skrive sådär långt inlägg igen oså råler jag trycka bort allt!
och de sparades inte!! ÅHH..blig så arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>:@


nu är jag iallafall hemma från stallet,har precis duschat!
när ja kom till stalle gick ja in till emma å åt och satt ett tag vid datan,innan ja gick ut å mockade åt fridolf,och tog in C,N(A) och fridolf..
började borsta på fridolf och A kom,då red vi en sväng till borrskogen,,jag red barbacka å utan graman,tänkte att han skulle få springa av sig lite,,hihi!
han va BUUUSIIIGG!:D
han har ju fått för sig att kasta upp huvudet,så när han vill dra iväg men mig eller om vi galopperar i ganska hög fart och han drar iväg,då kramar jag och håller i tygeln,då kastar han upp huvudet,ajjabaajja !!!:D
men annars va han jättefin :D !
fräste på lite där i skogen och red hem!
när ja va klar i stallet,kom Pappa å hämtade mig,då åkte jag hem åt upp den sista kladdkakebiten och hoppade in i duschen,nu ska jag snart göra en till kladdkaka!!ahahha JAG ÄR BIFFIGASTE!!!!!!!
hahah hejdå!
tyvär glömde jag kameran hemma idag :(



SLUUT ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0