sitter aldrig fel..

nu är jag hemma..skönt
vaknade imorse och klev upp kl 6 duktigt :D
gjorde mig iordning och tjatade upp pappa,när jag kom till skolan va de några där!
men så skulle vi ha studietid första lektionen,då jobbade vi ingenting,sen hae vi so,men läraren va sjuk,så vi hade håltimme ohg typ satt å prata,sen hade vi spanska,gjorde inge speciellt,sssseeeen LUNCH,efter lunchen hade vi matte,som jag gjorde,,ingenting på hahaha,sen slöjd,som jag egenltigen skulle sticka på den tiden men jag satt å pratade,efter slöjden slutade vi,och emma hämtade mig,vi åkte hem till henne drack te och kikade i hööks katalog,nya saker i den nu så kika :Dsen gick ut till stallet


då mockade vi,sen red jag fridolf till lastbilscentralen medans emma har en tjej som rider cleo på onsdagar så då red vi till lastbilscentralen och emma hade lektion för hon som red cleo.

Frifolf känndes jättefins,tyvär va de lite halt så jag kunde inte frääääsa på lite men han va jättefin :D
lilla frille frääääs :Dhaah ;)dessutom red jag inte med någon graman och ingen sadel,och endå va han jättefin :D

sen när vi kom tillbaka satt emma å jag och kliade varandra i hårbotten hahah eller med en såndär sak,haha och åt STORA ostksrokar.
sen kom papap å hämtade mig,jag duschade och år kladdkaka,sen datan! snart ska jag nog gå och kika på en film!;)




btw:1 bit kvar av kladdkakan ! haha
hejdåå


denhär använde vi oss av när vi "kliade" varandra i hårbotten,,hahaha va tookigt de lät.
men den är perfekt som julklapp,födelsedags present och massa mer

så om du inte har något att köpa te.x när nån fyller år så sitter de ju aldrig fel men denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0