skotta

nu är jag hemma!!

som vi vet så åkte jag juh till hudik idag,jag va bara där opå sjukhuset i 15 minuter sen åker jag hem igen,då åt jag lite sen skjutsade pappa mig till stallet!


då skulle jag mocka och huuua hur de såg ut i boxen,såg ut som om han hade vare en proppeller eller nå hah!
iallafall tog ett tag att mocka den,A kom också dit,och hjälpte mig å mocka åt C.
sen gick vi ut och skottade ridbanan,eller vi gjorde upp passa vägar vi skulle rida åså!de tog väll 1,5 timme ungefär!
sen tog vi in hästarna och red där på volten,de gick faktiskt jättebra han vart väldigt trött men han va väldigt lösjord :Dde gillar vi :D!!!!
sen va när vi va klara gick vi in till A och åt,sen åkte jag hem!:)
Nu har jag precis duschat och ätit flingor,!
senare ikväll kommer J hit och vi ska titta på beck!
imorn har jag sovmorron! SKÖNT
sen är jag väll med johanna ett tag innan jag åker till stallet å mockar,för fridolf får vila imorn eftersom han har gått hela veckan !!


bilder sen idag



A skottar ridbanan

A






hahah söt.utom att

 

 

nu blir de inga fler bilder för datan! DAAAAMPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

hejdå för nu är johanna här


Kommentarer
Postat av: angelika

Jag kan mocka och sådär åt Fridolf imorgon om du vill, så slipper du åka dit om du inte vill dit såklart :) SMSA eller något så jag vet, isf tar jag det på morgonen :)

2011-01-10 @ 21:29:59
URL: http://aniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0