fve

nu har jag precis vaknat,eller jag vaknade vid 07 en gång,men jag gick och la mig igen,och sov till nu(:
asskönt med sovmorgn:)
kvällen igår va sådär,eller den va jättekul men den hade vare roligare om någon i min ålder också va mä elr nå!
hah
jag har liksom inte riktigt vakna än så jag vet inte vad ja ska skriva..
iallafall ska jag väll gå ut till kanninerna nu,sen senare efter jag kollat klart på filmen som går på tv:n åker jag till stallet å rider fridolf :D
tror jag ride rpå banan,eller vid kyrkan,jagvetinte!:)
bilder på de vi åt igår
inte så spännande men skitsamma




förätt

och nej,de är inte vofflor haha

 

varmrätt
ser inte så gått ut!




efterätt

syns inte så bra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0