tyvär

nu är ja hemma..jag har väll vare hemma i 2 timmar nu! skolan idag har vare okej,imorse runt 07 tiden åte vi och släppte ut hästarna. efter de skjutsade mamma mig till skolan..den va helt okej,ganska lång men ok. när vi slutade tog ja bussen till fridolf,gick in till e och åt lite..gick ut i stalle runt 5 red iväg barbacka men ja skrittade bara på honom idag.! de gick bra skrittade runt hela området + mer :) när ja va klar i stalle åkte ja hem och åt+ satte mig vid datan! SNART SKA JAG GÅ UT OCH MATA KANNINERNA innan ja hoppar in i duschen! eftersom de inte går att ladda upp bilder eller kopiera til inlägget så blir bloggen tråkigare..men ja ska försöka fixa de..men hela veckan ut kommer bli dålig uppdatering..tyyvär..! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0