tandläkare

nu ska jag sova,fast först ska jag duscha!
jag har suttit och funderat på om jag ska gö såndär dag 1 dag 2 sak igen för nu är de slut nu har jag haft till dag 8!

vad ska dag 9,10,11,12 osv vara!?
HAHA,bra att jag frågar er eftersom jag själv inte har någon aning!
nu hoppar jag in i duschen,ska också borta tänderna extra noga ikväll och imorgon bitti,så dom skiner när ja kommer till tandläkaren,hihi !
många har typ tanläkarskräck,eller nå,jag har inte de,men jag kan ju inte påstå att de är kul när dom stoppar in en fyrkantig sak i munnen/halsen typ och går ut från rummet,där går min gräns till roligt-idiotiskt!
inte speciellt kul när folk gräver i ens mun heller!
hah
godnatt!

denhär tandkrämen ochså använder jag hos mamma!haha om de är så spännande ;)¨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0