spanska

nu är ja hemma från stallet..
E hämtade mig på skolan när ja slutade,sen åkte vi å handla,åkte hem till henna åt,och lyssnade på musik..
sen runt 5 gick ja ut till stallet å mockade åt fridolf,samt bytte vatten å blandade hinkar..släppte in honom,och började borst..efter ett tag såg ja att de satt en katt mitt på gården,jag har aldrig sett den katten där förut,sne såg jag att A´s katt hade blivit uppjagad i ett träd..så vi försökte få ner den..efter ett tag gick ja in igen..
då gjorde jag iordning fridolf  benskydd,täcke,träns sen va han klar,red barbacka!
HAN VA SUUPERDUPER FIN ja travade ¨skrittade bara..han va mjuk och avslappnad i halsen,drog ingenting och bara va helt enkelt BÄST :D(fridolf)♥
när ja va klar gick ja in matade han och borstade honom..
sen kom mamma å hämtade mig,då åkte vi hem och ja matade kanninerna,sen gick ja in..duschade,och nu sitter jag här och har "lovat mamma å jobba spanska och inte blogga" men ja kan inte låta bli!
men ja ska ta å jobba lite spanska nu innan ja lägger mig å smsar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0