lastbilscentralen

nu är jag hemma från stallet,när jag kom dit va de redan mockat så de va bara å ta i hästarna och göra iordning fridolf!
jag red på lastbilscentralen,de gick väll sådär,han va jättepigg och stel,så de vart mest race,så han fick slappna av!
som jag sa så skulle ju mamma filma,men eftersom min kamera suger och tog slut på batteri efter 5 sekunder så struntade hon i de!
efter jag hade ridigt gick vi tilbaka till stalle,när vi kom in låg de hö fuulla golvet,..då hade cleobus fått tag i höet och kastatt ner de på golvet
men säkert ätit lite av de också! hah :)
vi sopade upp de å ja gjorde iordning fridolf,gav dom mat och åkte hem!
nu sitter jag vid datan,och äter varma mackor i voffeljärn !hah

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska du rida imorgon då..? =)

när börjar du skolan? =)

är fridolf tillsalu?

2011-01-01 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0