kissies vofflor

nu har jag precis ätit!
eller ja..gjorde 2 voffelmackor haha,mamma va för lat för att göra mat just nu!
jag skulle egentligen bakat kladdkaka nu,men mamma fattade inte att man måsta ha ägg till så de blev inge!
just nu sitter jag och lyssnar på musik och dampar kissies blogg,jag hatar henne värkligen,men jag kan inte sluta läsa hennes blogg..den är väll precis som alla andra egentligen tycker jag!
nu kanske jag går och och knäpper lite kort,eller naä,eller kanske1
hahah
nu ska jag iallafall göra nå ;)
kanske

hejdå

vet att de är ett fint voffeljägn hahah inte




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra imorgon?

berätta om dagen!! =)

nadine

2011-01-02 @ 18:12:45
Postat av: Anonym

berätta om din dag då?!

/nadine

2011-01-02 @ 20:19:25
Postat av: Anonym

berätta om din dag då?!

/nadine

2011-01-02 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0