föööörtid

nu ska ja snart kika på en film!
men jag fick en frågan idag in real life,om jag inte kunde lägga upp vad jag skulle vilja bära för ridkläder på sommaren,hösten,våren,vintern!
och jo självklart,men detta kommer vaar önskemål,inte sånt jag har utan saker jag skulle vilja använda sommaren,vintern,hösten å våren!
men jag tar årstiden dag för dag så imorn börjar jag med vintern sen dag efter annat osv osv
men nu ska jag iallafall gå och titta på en film!
de vart tyyvär inte så många inlägg idag,men de får räcka för idag!


godnatt i förtid haha
;)


denna skulle jag behöva köpa..hahah eller jag vill äkta fårskinn,men jag har en massa annat som går i första hand just nu,de är och invistera en ny sadel/innetäcke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0