FAN FÖR BLOGG.SE

helkass på att blogga.. jag har inte bloggat riktigt på någon dag nu.. vi har 5 prov denna vecka och många läxor,så jag måste värkligen göra de! vi har också teknik till denna vecka och de är vårat slutbetyg i tekniken så de måste värkligen bli BRA! så ja får försöka blogga om ja hinner..så fort ja hinner..men de kommer bli dåliga uppdateringar denhär vecka..sooorrrryyy!.. men så får de bli nu!dataförbud om ja inte sköter skolan..! men ni får kärna fråga frågor jättemycket frågor på frågestunden..så svarar ja på alla när ja har tid..då blir bloggen kul :D nu har jag precis gjort matte..så skönt att nästan vara klar med den..nu ska jag springa ut till kanninerna och städa åt dom,sen in igen och fortsätta med SOn världens tråkigaste söndag.. men senare ikväll runt 6 kanske ja åker ner til stallet och rider ut men E.. har redan mockat å så för när ja kom till stallet idag runt halv 11 va hästarna inne :o vi hade misupfattat varandra.. vi har en almenacka vi skriver upp dagarna när vi släpper ut,in,nattar å så! men då hade nån skrivit fel på den så E trodde vi skulle släppa ut och vi trodde E skulle släppa ut..men men de gör ingenting,så ja kom dig och efter ett tan när ja slöppt ut N så kommer emma och hjälper mig med dom andra,mockar och donar på..och sen åker ja hem ! LÄS I MITTEN PÅ INLÄGGET OM NI INTE ORKAR LÄSA HELA::LÄS OM FRÅGESTUNDEN I MITTEN DE ÄR NÅ FEL PÅ BLOGG.SE SÅ DE GÅR INTE Å ÄNDRA TEXTEN!!!!!!!!och de går inte å ladda upp bilder............ hejdå

Kommentarer
Postat av: angelika

men ni har skrivit upp er på idag söndag står det.

2011-01-23 @ 15:46:54
Postat av: Anonym

eller din mamma hade, det stod MS på den och hon var först på att skriva upp sina dagar.....

2011-01-23 @ 16:19:57
Postat av: angelika

sv;

men varför skriver hon upp sig då?!

2011-01-23 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0