dissar





jag låter ganska sur på dehär,men jag tycker jag dissar alldeles för mycke!
men jag tänkte dissa dehär idag


jag dissar panikhakar!
även om dom är bra om hästen skulle bli rädd eller få panik,så brukar iallafall jag oftast klämma mig i dom,när jag te.x ska släppa lös hästen elr liknande!därför dissar jag den



jag dissar också google/folm som lägger upp bilder på google.se
,för om man te.x söker på hästar,så kommer de upp massa hästbilder,men när man sen bläddrar till en annan sidas kan de helt plötsligt bli en annan "kategori" te.x en svamp..men liksom söker jag på hästar vill jag ju se baar hästar



och till sist dissar jag hööks nya shabrak,jag inte gilla..tycker inte dom va speciellt fina med dedär lilla extra på kanterna och figurerna på kanten..så tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0