dag 8 - vad finns i min handväska

dag 8 - vad finns i min handväska!

jag hade ju tänkt att gjorde en videoblogg på denhär dagen om min handväska!
men eftersom jag sitter i morgonrock och ruffsigt hår så blir de tyvär inte!
men jag får väll knäppa kort då!
men de vart inga bra bilder haha som ni ser

i min handväska



en NO mapp,som jag egentligen inte vet vad den gör i min väska,men där låg den iallafall
¨
2 st halstablettspapper
(honung)


1 örhänge,men vart är de andra häh!;o


en lapp med massa kladd på,vi fick en gåta eller nå
och försökta typ klura ut den på papperet



astmaspray,som man använder till,jah,astma då



ett halsband som det står ett ´S´ på



en klocka,bläckpenna,ett armband :)







hårbårste,följer alltid med i väskan


2 gesha papper och 6 kr


ett par smuttsiga vantar..väldigt smutsiga,fast egentligen är de mest efter mina skor,haha jag har trampat på dom :/ och lite hö då



inngen bra bild,men jag undrade nästan vart alla mina hårspännen var,,haha jag hittade nåra av dom..
dom andra hittar jag på golvet i skolan!
iallafall några hårspännen och snoddar




MIN VÄSKA





inte speciellt intressant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0