dag


dag börjar imorn
1 Dessa bloggar läser jag
2 Min rädslor
3 Det här får mig att gråta
4 Mina favoritgrenar i ridningen, och vilka har jag prövat på
5 En vanlig dag för mig
6 Min älsklingsmat
7 Hit vill jag resa
8 Här vill jag bo
9 En låt jag bara aldrig tröttnar på
10 Det här hade jag på mig idag
11 En människa som är grymt konstig men som jag älskar ändå
12 Min favoritfilm
13 Det här tycker jag om rökning
14 Vad jag använder för smink
15 Vad tycker jag om skolan och vad mitt favoritämne är 
16 En sak jag vill ha
17 Mina favoritprogram
18 Vad jag gör när jag inte är i stallet
19 Utrustning jag använder till vardags(i stallet)
20 Det här åt jag idag
21...20saker jag måste göra innan jag dör
22 Det här vill jag jobba med när jag blir äldre
23 En barndomsvän jag saknar
24 Det här får mig att gråta
25 En tid jag vill tillbaka till
26En plats jag är rädd för
27 Dessa språk kan jag tala
28 Vad jag gör när jag mår dåligt för att må bättre
29 En tid jag minns speciellt
30 Ett fotografi på mig när jag var liten
31 En häst som jag aldrig kommer att glömma





dagarna som va kvar på den andra ska ja ta å fixa också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0