DÅÅLIG UPD

nu sitter jag med SOn igen.. imorse klev ja upp runt 06 tiden, gjorde mig ordning,sminkade,platta håret..men när ja nästan hade plattat hela håret så m'rkar ja att de har gått av.jag fick panik! så nu kan ja inte färga de eller plata de för då tappar ja ännu mer..! sen åkte ja till skolan,vi va på nån teater och nå mer..efter skolan tog ja bussen till E och tog in dom gjorde iordning fridolf och red till kyrkan..och fy va duktag han va..stundtals! tränade på tempoväxlingar( minska & öka) red också på volter han va jätteduktig lilla fridolf.. sen har ja börjat med en sak..så när ja är precis vid vägen nedanför stallet där ja alltid svänger in så går ja förbi där med fridolf istället för att gå upp till stallet..sen vänder ja och går förbi igen,för att han inte ska tro att han får gå direkt hem. men han ville ju in å äta så han va bingbonG!:) han vart ju inte så glad när han inte fick få in direkt! när ja kom in i stallet hade mamma mockat så ja tränsade av och tog av han täcket (jaredbarbacka) benskydd m.m och stretchade han..sen har ja också börja med att han får inte gå in i boxen fören ja säger till och de tycker han är väääääääldigt jobbigt! men ibland går de bra! nu måste jag göra lite mer SO innan ja går och duschar..ska nog prova inpackning som gör håret starkare få se om de fixar till mitt hår lite så de inte går av så lätt..! skitdålig uppdatering går inte å ladda upp bilder eller kopiera dom till inlägget så tyvär hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0