dåååååliiiiggggggg

skit bad uoppdatering,för igår tog pappa internetet!
när jag kom hem för att sätta mig å blogga var de borta,då hade han tydligen lämnat in det,på lagning
för han sa att de va trasiiigt men de är de inte!

så jag har inte kunnat blogga..förlåt :¨(

så jag tar dagen från igår..så nu blir de till å läsa :)

när jag kom hemigår från staller gick ja och duschade och skulle precis sätt mig vid datan,då inte internetet "inte fungerar"
så jag satte mig och tittade på idrottsgalan istället,dom är helt sjuka när dom härmade Zlatan..dagen efter skrev dom nå i tidningen om att någon av hans "manager" va skitsur,och typ tyckde va va skitpinsamt..att dom gjorde "hån" av Zlatan!
så patetiskt dom ville ju bara skojja lite ;)
hahah sen gick ja å packade sakerna ja skulle ha med mig till mamma
när ja va klar med allt gick ja å la mig,somnade rätt så fort..


soooooov..


klev upp kl 6 och gick och gjorde mig ordning,och åkte till skolan runt 07:30
va i skolan..hahah orkar inte skriva om skolan!

sen kom E och hämtade mig och vi åkte till henne,åt en varsin billys och gick ut till stallet!
där gjorde vi iordning där mockade,bytte vatten,matade osv..sen släppte vi in dom!
gjorde iordning fridolf och E cleo..
sadel å graman vare härjaa..
vi red till villaområdet,faktiskt rätt så bra underlag också!tummen upp (Y)
han va lite buusig,men de gick bra till slut..:)
när vi va klar i stallet gick vi in till emma och pratade lite om MYCKE..mest om stallet..m.m

sen åkte jag hem..nu har jag precis duschat,innan de va jag ute hos kanninerna som ja inte träffat på 2 veckor eftersom ja vare hos pappa..men nu är ja hos mamma :)ha:)


sitter och kikar på om de går någon bra bio snart..har nämligen 2 biobiljetter som går ut den 26:e januari,så ja måste ju använda den innan den går ut...hahah genom dörren..hahah jag har huumor när ja är trött :D

nu ska jag nog fixa lite med bloggen



                                                                          










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0